onsdag 30. november 2011

Rosa pike

Skapertrangen og inspirasjonen for  å lage kort for tiden er liten, men da jeg surftet rundt på bloggene til alle de kreative kortmenneskene på nettet , fant jeg et kort inne hos Gro Tjeltveit som var så lekkert. Fylt av litt inspirasjon fra hennes fantastiske sider laget jeg dette kortet. Oppsettet så jeg inne hos henne. Dette er en blogg du bare må kikke på hvis du ikke allerede har oppdaget den. Har de mest fantastiske oppsette på kortene sine:)




Deltar i følgende utfordringer
http://stampsfun-creativity.blogspot.com/ distressing
http://sketchycolors.blogspot.com/ hvit og rosa

3 kommentarer:

  1. Nydelig kort, lekre farger og flott fargelegging. Takk for fine ord, det ble jeg glad for. Gratulerer med nytt kjøkken, kjempefint. Hvitt er lekkert. Ha en flott kveld. Klem fra Gro :-)

    SvarSlett
  2. Beautiful card!
    Thanks for joining us at SFC!
    Hugs,Andrea

    SvarSlett
  3. Kjempeflott kort, nydelige motiver..
    Takk for at du er med på fargeutfordringen til SC denne uken.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett