tirsdag 25. januar 2011

Se hva jeg har fått :)

Fikk denne av Lill Anita, Så moro, det er er min første Award. Tusen takk :), Nå må jeg tenke litt hvem som skal få denne videre av meg

Nå er en så heldig å få denne Awarden,skal en fortelle 7 ting om selv selv.

1: Har godt humør

2: Liker meg best hjemme

3: Elsker mannen og datteren min og spesielt mitt lille barnebarn

4: Koser meg med hobbyen min

5: Liker å reise

6: Liker å lese bøker

7: Er den skikkelig "tv-gris"


Jeg sender denne awarden vidre til 2 stk.
Så er det slik at her blir det vanskelig etter som det er mange som fortjener en slik.
Men et valg må man ta å ta. Og jeg valg Kari og Maja. Spesielt fordi de er slik stor inspirasjon for meg

1 kommentar:

  1. Tusen tusen takk for denne flotte awarden Lisbeth!
    Så utrolig koselig gjort av deg!
    Mange klemmer fra Kari

    SvarSlett